Mulla just automaattikiristimellä oli toi kone ja korvasin Vag epäkeskorullalla. Tulee 8mm pultin alle ja Vag kiristimes 10mm reikä. Tarvii viel prikan lohkon ja rullan väliin et ehkä käyttöautoon sorvaisin holkin joka sopii tolle 8mm pultille ja koroke olis samassa holkissa.
Alkup. mekaanisesta kiristimestä ei kokemuksia mut luulis lohkon olevan sama, tietäjät tarkentaa...
Ja joo jos mulla olis tollanen auto niin en ehkä itsekään lähtis sitä tasapainohihnaa asentamaan enkä veis kyllä pajallekaan en edes siniselle. Oon ymmärtäny et järjestään noitten koneiden jakopää räjähdykset johtuu tasapainohihnan katkeamisesta jolloin menee nokkahihnan väliin ja sit morjens...
Jos jätät hihnan pois niin kerro huomaako mitään eroa. Mullahan ei kilpakoneessa oo noita akseleita mut se tärisee muutenki
