Käyttiksen projektointi on laajentunut hieman jälleen. Tällähetkellä vaikeuksia kuvanlatauksen suhteen mobiilissa. Jospa tuonnempana sitten.
Rusakon tekemä pakosarja löysi tiensä paikalleen parin muutoksen jälkeen. Holsetin HX35Super kävi modattavana eli akseli piti vaihtaa, että perinteisen HX-mallisarjan isommat pesät käyvät suosiolla paikalleen. Pesäksi tuli se #12 nyt alkuun. Pakosarjan takana/alla olevat vesiputket menivät uusiin puihin tilanahtauden vuoksi. Paisarin paikkaa piti muuttaa. Ahtoputket uusiksi ja pieniä modauksia imusarjan kanssa. Anturointia meni uusiksi sysip*skan imulämpöanturin takia. Perushuttua. Tästä enemmän kuvineen myöhemmin.
Pieni reikä kuskin etulattiassa pitää hoitaa. Vänkärin lattiasta samanlaisen jo leimalle aiemmin hitsasinkin. Muutoin siistikuntoinen mattojen alta. Tuli purettua kaikki kojelautaa lukuunottamatta tarkoituksena poistaa vähän turhia eristyksiä yms. Pienen erehdyksen takia kävi niin, että käytännössä aika monta tarpeellistakin osaa meni samaan rovioon turhien kanssa. Hetken siinä pohdittuamme otin yhteyttä tuttuun kaarijäbään. Viikonloppuun (sunnuntaihin) mennessä kabiinista löytynee uusimman luokituksen kaaret sitten. Sillä pitäähän kunnon käyttiksessä olla myös sellaiset ihan turvallisuuden vuoksi. Painonkevennys puolestaan katsottakoon tehdyksi polttoainetalouden nimissä.
