Auto ollut nyt toista viikkoa pois ajosta. Ari E tutki sen sytkäyksikön, eikä sieltä löytynyt mitään poikkeavaa. Konkat vaihtoi kuitenkin. No auto ei herännyt sen kummemmin vieläkään.
Eilen kävin sitten hakemassa Tatech T38 Liten, johtosarjan ja muut hippulat. Kiitokset Waltari123-nimimerkille.
Tilanne se tällähetkellä se, että autosta purettu moottorinohjaus ja sähköt pois. Imusarjaan veivasin mapin kiinni ja imulämpötila-anturin ahtoputkeen kaasuläpän lähelle. Ari E köyrii sähköjen kanssa ja toivomuksena päästä pian säätämään. Vaggipuolat tuli tatechin mukana, mutta ovat niin pitkät puikulat, että laitamma volvolaisilla nippuun.

Tuossa purkaessa tais löytyä se sytkäpurkille signaalikatkoksia aiheuttanut vika. Nokka-akselin asentoanturin eculle menevä piuha oli kolmesta kohtaa aika heikolla hapella. Hauskinta oli kun lähti käyntiin tuosta pihasta kun meinattiin työntää sisään.

Mutta eipähän tarvii enää arvuutella.