Tuosta en itse asiassa tiedä enkä jaksa kirjasta katsoa, koska ne yksinkertaisesti pitää
joka ikinen kerta keskittää uudestaan kun neulankin on irrottanut männästä tai edes kääntänyt.
Ainut vaan että et saa niistä ikinä "täydellisiä" ilman että neulan vaihdon yhteydessä/ kunnostuksen yhteydessä
uusisit myöskin suutinputken holkin sieltä pohjasta.
Tämä on muuten ihan tehtaankin ohje uusia se joka kerta, toisaalta taas eipä ole paljoa
tullut vastaan tuosta kohtaa väljiä osia. Ite oon uusinu vaan yksiin, omiini ja niihinki vaan
siks et kasasin ne kaikilla mahollisilla uusilla vähänki kuluvilla osilla.
Öljyksi voi laittaa jotain, googlesta löytyy vaikka mitä vaihtoehtoja. Sillä viskositeetillä pystyy
vähän pelaamaan kaasuun vastaavuuden kanssa, mitä lirumpi sitä herkemmin se liikkuu,
pätee myös sitten ihan arkiajoon tasakaasulla, vois kuvitella olevan aika mielenkiintonen
vajaakuormituksella liruin öljyin varsinkin kireemmän nokan kanssa, saattaa olla aika hyppivät kierrokset.