Kaikki männät oli ihan ehjiä. Sylinterit tod.näköisesti vähän soikeat vaan.
Kiertokangen laakerit vaan oli "pikkuse" kuluneet, vaikkei se kyllä mitään yllätä kun monet kerrat öljytaso ollut turhan alhainen ja pumppu vetäny vähän ilmaa - öljynpaineen valo syttynyt +5000rpm kierroksillakin.
Runkolaakerit oli käytännössä uutta vastaavat.
Turbo on ainakin ihan valmis.
Imusiipipyörä raapinut koteloa (alumiinia löytyi ahtoputkesta) ja laakeroinnissa väljää joka suuntaan.
Samoin kaikki venttiilit edelleen vähän kieroja, mikä oli ihan tiedossa oleva juttu silloin kun nopeesti tän vaan laitoin kasaan kun ei niin paljoa heittäneet etteikö käyntiin lähtisi ja kulkisi..

No mutta ei siinä mitään.
Pitää katsoa lähi viikkoina putkittaako nyt tän lohkon ja sit takomännät ym. ja sit tällä kertaa vähän isompi ahdin.. jokatapauksessa maxxecu streetin laitan samalla kertaa kun koneen viskaan takas koppaan.
Jos vaikka ens kuussa sais haalittua oleelliset osat/hilppeet, mitä nyt laittaakaan sitten.
Pääsee sitten taas käyttöautoksi vähäksi aikaa.
Liikaa ei passaa antaa kerralla projektin paisua, ettei oo kaikki lopulta levällään samaan aikaan.
Paljon mielekkäämpää sitte voimansiirtoa jumpata ja koppaa hitsailla, kun tietää että toimiva(?) kone löytyy jo - ja mielellään sen leimankin tähän haen. En muista monta kuukautta oli siihenkin aikaa, mut ei montaa kuitenkaan.






Öljyn paine- ja paluulinjat oli mallia "tein itse ja säästin niistä tarvikkeista mitä tallin perältä löysin", niin pikkuse oli sotkenut koneen kylkeä.

ei kauaa kyllä kestäneet tiiviinä.. mikä ei millään tapaa tullut yllätyksenä.
Kun ei "ihan" sopineet suoraan tuohon 18T ahtimeen.