Nyt sais sit turbottaa. Pitääpä pistää nyt mietintämyssy oikeesti toimimaan. Tää on euro2 mun käsittääkseni, vasta 2001-> on euro3. Eli saa turbottaa.

Etujarrulevyt vaihdoin eilen uusiin Zimmermanin reikäisiin ja samalla uudet nesteet, takalevyt pitäis viel vaihtaa varmaan. ja onnistuin samassa rytäkässä saamaan nesteet ulos ja ilmat tilalle... Kesärenkaat sain samalla alle....

Talvirenkaita tässä savustellut hidasteiden päälle, vähän raitaa siellä täällä ympäri Hankoa.

Samalla huolsin etujarrusatulat ja maalasin. Ei ollut piiruakaan ruostetta männissä, eka tän ikänen auto missä jarrut liikkuu kuten pitää. Tosin pesty aina maantieajon jälkeen talvella HETI ja huollettu säännällisesti.
Vuotava syylarin ylävesiletku pitäis korjata, tai oikeammin itse syylarin letkukara, samalla jäähdytysnesteet ja kaikki öljyt.
Uus syylari houkuttelis, mutta kun "orkkis" on kuulemma samaa paskaa ku tarvikkeet ja tarvikkeista hajoaa kaikista 1-4v jälkeen lootan jäähdytin eli vedet ja öljyt sekasin. Ni siks annan olla ja korjaan. Ostin jo 1" HST nipan, pitäis vaan uskaltaa jengata se tohon syylariin...
Toinen vaihtoehto ostaa uus koko alumiininen syylari ja sit erillinen jäähy lootalle.
Takalevyjen numeroita yritin ettiä, kun tarvikkeena ei saa tähän. Jossain tääl foorumil oli topicci näistä mihin oon laittanu just jatketun erikoisosia. Levythän on tässä takana 283/180mm 277/160mm sijaan.