Semmonen muistikuva että B200E ja B230E:ssä on sama imm (-073 loppuinen) ja määränjakaja (-005 loppuinen). Saatan olla väärässäkin. Itse kuitenkin ajelin B19E:stä otetuilla K-Jettivehkeillä 2,5L alakerralla jossa 405kansi ja H-nokka ja toimi kuin junan vessa. Ei muistaakseni tarvinnut seosruuviinkaan juuri koskea, ja eipä se taida vaikuttaa kuin tyhjäkäyntiseoksiin sen enempää. Penkitin harisella 173hv tuolla kokoonpanolla ja harisen seosmittari sanoi 13,7AFR täyskaasuvedossa, eli olishan se saanut olla hiukan paksummalla, mutta 2,3L alakerralla, pikkukannella ja lepsummalla nokalla tuskin soppa loppuu.
Nokaksi ennemmin V kuin VX. VX on saastevehkeiden nokka jossa V:n imu ja X:n pako (X lepsumpi). V-nokkahan on B230En vakionokka jolla Haynes/Alfamer lupaa 133hv. Jos V:tä tiukempaa haet ja et satu omistamaan H tai K nokkaa, joista yleensä pyydetään yli 100€ niin kannattaa ostaa lähes samalla rahalla Folkraceshopista FS280 tai FS122.
http://folkraceshop.se/b21-b23-b230-utan-fordelarspar