Tuo syylärin päädyssä oleva kannattaa poistaa kokonaan seillä voi olla pelkkä pätkä putkea tai pieni kenno. Itsellä vain 30rivinen kenno keulilla ja hyvin on pelannut. Tuo lisäjäähy on käsittääkseni asennettu tehtaalla sellaisiin malleihin mitkä on tilattu tehtaalta vetokoukulla.
ok,viimiseen juttuun sanon senverran että silloinkun näitä lisäjäähdyttimiä laitettiin niin tehtaalla ei asennettu yhtäkään vetokoukkua/lisäjäähyä vaan ne asennettiin täällä suomessa varustelussa samalla kuin koukku,suositus oli laittaa lisäjäähdytin,kaikkiin niitä ei laitettu mutta moneen ne lisättiin jälkeenpäin kun ongelmat ilmeni,sitä en tiedä asennetaanko koukkuja jo tänäpäivänä tehtaalla kyllä varmaan mutta silloin ei, tämä kyseinen volvon oma lauhdutin menee suoraan 240/740ja940 alkupään autoihin mihin alunperin tarkoitettukin ihan suoraan ja letkut riittää semmosenaan(15minuutin homma)mutta tää mun viritys tohon 940vm-98 ei letkut riitä ja pitää tehdä reikä mistä letkut jäähylle,kennolle ei ole paikkaa ennenkuin sille tekee paikan koska sitä ei ole siihen alunperin tarkoitettu,mutta nyt ainakin tossa omassa on ja ei siitä mitään haittaakaan ole,sen verran sitä katsellu nyt paripäivää että letkut ei vuoda ja samalla kokeillut jäähdytintä,kyllä se kuuma on ja sitäkautta vapauttaa lämpöä vex

joskus kyselin 940 vm-98 b230ft malliin valmista lisäjäähysarjaa niin sanottiin ettei ole olemassa,mutta näin se on helppo tehdä,eli sama sarja kuin noihin vanhempiikin mutta jatkaa vaan letkuja.