Voihan se olla, että tämä lauhduttimesta tulleen laatikon öljyn harmaus oli vain jotain öljynlauhduttimeen kerääntynyttä sontaa joka tuli nyt pois kun jäähdytin vaihdettiin ja alin letku irroitettiin, tuo jäähdytinpaketti oli varmaankin auton alkuperäinen ja pyörinyt sen 370 000 km. Mutta kumminkin, mistä sen tietää... Laatikko kumminkin pelaa minusta ihan normaalisti, vaihdot tapahtuu pehmeästi, suurin vaihde kytkeytyy n. 80km/h eikä sillä vaihteella ole luistoa ollenkaan.
Kuten sanoin, öljyn pinta on ylhäällä, ja mittatikusta katsoen öljyt on kirkkaat, mutta passaahan nuo vaihtaa. Jännää vain oli, että kun paikalliselta korjaamolta kysyin vaihtoa, niin hinta oli 495 euroa töineen. Lauhduttimen letkuihin kuulemma kytketään joku kone, ja vaihdelaatikkoon laitetaan ihan huuhteluaineet, ja huuhtelun jälkeen sitten uudet öljyt sisään... Mutta kallis oli minun mielestä kyllä tuo homma....