On niin mielenkiintoinen aihe että muutaman kuukauden hiljaiselon jälkeen pakko kommentoida

Jos mietit työmäärää, kun sovitat 200:n akselin, eli muutat korvakkeet, kavennat sitä, muuttaa pulttijaon, rakentaa ilmapusseille kiinnikkeet, niin sitä on aika paljon. Varsinkin, jos et ole vaihtamassa akselia kestävyyden takia, eli 1031 akselia ei tarvita.
Toinen vaihtoehto on, että vaihdat siihen nykyiseen perään pelkän välityksen ja mahdollisesti tasauspyörästön "carrierin" jos se on kulunut, kun se yleensä aiheuttaa ylimääräistä välystä. -69 mallisen Amazonin perään sopii kaikki sisuskalut 200:n perästä, lukuunottamatta niitä tasauspyörästön isompia pikkurattaita, joihin vetarit tulee. Sitten siihen ei tarvitse kuin rakennella levyjarrut. Esim. Mazdan valikoimasta löytyy useita erikokoisia levyjä sopivalla jaolla ja satulat vaikka Volvo V50:stä, niin on helppo toteuttaa käsijarrukin. Jarrukilven pulttien alle on myös helppo tehdä satulalle kiinnike.
Henkilökohtaisesti en miettisi hetkeäkään näiden kahden vaihtoehdon välillä

Meillä on farkkuamassa M41 D-tyypin loikkarilla ja 3,73 välityksellä ja se on jo vähän rajatapaus, että pitäisikö olla 3,9 välitys. M46:ssa on tiheämpi vitonen, eli siihen 3,7 voisi olla ihan ok.
P.S. Ylimääräinen 3,73 välitys löytyy, jos kiinnostaa.