Eli vaihdoin -98 940 B230FT (350tkm) pottapyörän ja TDIC kytkinpaketin kaksoismassan tilalle. Noh kytkimen vaihto onnistui hienosti ja se pelaa mutta nyt tuli ongelmaa koneeseen heti käynnistettyään. Tyhjäkäynnillä seilailee pahasti 700-1400rpm välillä ja välillä meinaa sammua (koneessa myös Tonin lastu ja ahtopaineet nostettu 1bar). Ajossa auto nykii tasaisella kaasulla ja turbolle asti polettaessa kuuluu outoa sirinää/nakutusta eikä kaikki tehotkaan tunnu olevan tallella. Ennen kytkinremonttia kone toimi aivan normaalisti. Vauhtipyörän kehääkin verrattiin ennen asennusta vanhaan ja näyttivät identtisiltä, myös myyjä vakuutti että kyseessä LH2.4 pyörä. Pyörä asennettiin samoin perin kuin vanha, se kohta jossa ei ollut reikää oli ylhäällä eikä pyörää voikkaan asentaa kuin sen 180 astetta väärin jos niin tekee?
Äsken vaihdoin myös IMM:n kun haulla vastaaviin vikoihin oli auttanut, mutta ei ollut vaikutusta. Mikä tähän olisi neuvoksi?

Edit: Ja mitä ovat nuo kaksi punottua maadoituspiuhaa keskellä konehuoneen takaseinässä? Eivät ole kiinni missään, ei kyllä mielestäni tässä remontissa ole irroitettukaan.