Puotilan autokorjaamo  RallyBaron

740 b 200et toimii kylmänä lämpimänä takkuilee ....pikaisia vastauksia

  • 12 Vastauksia
  • 4229 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Tuppuri

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 19
  • Varmarilla mennään
Joo eli rupes ajossa tekemää niin että pätkii ihan ku häviäis kipinä ja välillä käy kaikilla ja tyhjäkäynnillä sama homma. Kertokaa joku kokemuksia ja että mistä löytyy suuttimien rele ja voisko joku anturi teettää tämmösen ongelman.
745 -89
740 -86
945 -97 b230ft
Eiku?

hevonen

  • Vieras
Suutinrele on kuskin iskaritornissa tai samanpuolen lokarissa.
Anturivikakin lie mahdollinen, kannattaa ensin käydä läpi perusjutut. Jakajan kansi, pyörijä, johdot, tulpat.

Poissa Tuppuri

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 19
  • Varmarilla mennään
Joo vika löydetty oli sytkäboksin liitin täynnä vettä ei muuta häikkää
745 -89
740 -86
945 -97 b230ft
Eiku?

Poissa janne81

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4218
Joo vika löydetty oli sytkäboksin liitin täynnä vettä ei muuta häikkää
Sen boksi joka on vasemmalla etulokasuojassa ? Se on suuttimien pääteaste..

Poissa Tuppuri

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 19
  • Varmarilla mennään
745 -89
740 -86
945 -97 b230ft
Eiku?

Poissa mikan

  • Hostellitonttu
  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4488
  • Wäärin Wirittäjä #1 Saatanallinen säätäjä
Sen boksi joka on vasemmalla etulokasuojassa ? Se on suuttimien pääteaste..

Tai siis sytkän pääte-aste!!  ;)


Häkä piristää!
Moonshine Motorsport   Kouvolan Korottajat™ - taivasta tavoitellen jo vuodesta 2005  (1%) <> 7kg<hv

Poissa TVS

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4886
  • Kontinuerlich jetronic
Tai siis sytkän pääte-aste!!  ;)
Se on suuttimien pääteaste.
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.

hevonen

  • Vieras
Tai siis sytkän pääte-aste!!  ;)
En nyt halua gnussia pilkkua mutta ei et:ssä siellä kait sytkän päätettä ole?
Etuvastukset löytyy lokarista ihan niinkuin ft/fk:stakin ja suutinboksi siitä akun päältä lokarista.
Sitä kait janne81 yritti tarkentaa..?

Motikan boksi hoitaa ruiskun ja sytkän, suuttimille on tuo oma pääteasteensa

Tuosta voi hahmottaa jos kiinnostaa. http://www.autoelectric.ru/auto/volvo/740/1989/740-89.htm

Pitänee oikeen huomenna tarkistaa noiden osien sijainti mallikappaleesta tuolta pihalta... :)

Oisko siellä sytkän päätekin kun motonettikin semmosta myy... ELK   ;)


Nokas... ::)

Poissa janne81

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4218
En nyt halua gnussia pilkkua mutta ei et:ssä siellä kait sytkän päätettä ole?
Etuvastukset löytyy lokarista ihan niinkuin ft/fk:stakin ja suutinboksi siitä akun päältä lokarista.
Sitä kait janne81 yritti tarkentaa..?

Motikan boksi hoitaa ruiskun ja sytkän, suuttimille on tuo oma pääteasteensa

Tuosta voi hahmottaa jos kiinnostaa. http://www.autoelectric.ru/auto/volvo/740/1989/740-89.htm

Pitänee oikeen huomenna tarkistaa noiden osien sijainti mallikappaleesta tuolta pihalta... :)

Oisko siellä sytkän päätekin kun motonettikin semmosta myy... ELK   ;)


Nokas... ::)
Juuri näin. Moni luulee että se on syttyboksi tms.

Poissa mikan

  • Hostellitonttu
  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4488
  • Wäärin Wirittäjä #1 Saatanallinen säätäjä
En nyt halua gnussia pilkkua mutta ei et:ssä siellä kait sytkän päätettä ole?
Etuvastukset löytyy lokarista ihan niinkuin ft/fk:stakin ja suutinboksi siitä akun päältä lokarista.
Sitä kait janne81 yritti tarkentaa..?

Pilkun seksuaalinen hyväksikäyttö kannattaa, koska just hokasin oman mokani.

ET eikä FT...  Olin jotenkin fiksatoitunut tuohon LH:n.


Motikan boksi hoitaa ruiskun ja sytkän, suuttimille on tuo oma pääteasteensa
Tuosta voi hahmottaa jos kiinnostaa. http://www.autoelectric.ru/auto/volvo/740/1989/740-89.htm
Pitänee oikeen huomenna tarkistaa noiden osien sijainti mallikappaleesta tuolta pihalta... :)
Oisko siellä sytkän päätekin kun motonettikin semmosta myy... ELK   ;)
Lienen numerolla 289 tuossa linkissäsi?
Sotkin sen onnellisesti 419:sta, kun kuvittelin LH:ksi...   :-[

Onko tuo bensa/sytkä-systeemi aina moottorikohtainen vai vuosimallista tms. kiinni?
Hämää lähinnä siksi, että edellisissä volvoissani on ollut LH/EZK-yhdistelmä.


Häkä piristää!
Moonshine Motorsport   Kouvolan Korottajat™ - taivasta tavoitellen jo vuodesta 2005  (1%) <> 7kg<hv

hevonen

  • Vieras
Lienen numerolla 289 tuossa linkissäsi?
Sotkin sen onnellisesti 419:sta, kun kuvittelin LH:ksi...   :-[

Onko tuo bensa/sytkä-systeemi aina moottorikohtainen vai vuosimallista tms. kiinni?
Hämää lähinnä siksi, että edellisissä volvoissani on ollut LH/EZK-yhdistelmä.
Joo.

Sekä että... ET turboja(Motronic) tehtiin -85-88 noin apaut. IlmaMÄÄRÄmittarista tunnistaa nopsasti päällepäin konehuoneesta, sekä kaksi anturia lukemassa vauhtipyörää. Väittäisin vielä olleen noi kaikki Garretin TO3 turbolla, johon tuli vesikierto vm-87 eteenpäin.

Ps. Piti laittaa kuva mittarista mutta en näköjään osaa enää käyttää photobuckettia :P  Tarvii sekin opetella uusiks näköjään...

Poissa mikan

  • Hostellitonttu
  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4488
  • Wäärin Wirittäjä #1 Saatanallinen säätäjä
Ps. Piti laittaa kuva mittarista mutta en näköjään osaa enää käyttää photobuckettia :P  Tarvii sekin opetella uusiks näköjään...

Thank's!

Hitusen alkaa avautumaan Görånin varastopolitiikka.   :o

Mitä tuohon kuvien lataamiseen tulee, niin tee se helpoksi aijaa.com kautta. Ei tarvitse availla tilejä tms. vaan lataat kuvat suoraan aijaan:n palvelimelle ja unohdat asian.   ;)


Häkä piristää!
Moonshine Motorsport   Kouvolan Korottajat™ - taivasta tavoitellen jo vuodesta 2005  (1%) <> 7kg<hv

hevonen

  • Vieras
No tuossa sitä ilmamäärämittaria... http://i77.photobucket.com/albums/j75/Vapiti/ilmamrmittari.jpg

Ei tuo puketti toiminu eilen...

 

Elekma  Autoracing