No omat kokemukset on sellaiset, että eräässä lavettikuljetusfirmassa jossa olin hommissa, oli kaikissa kolmessa autossa etupyörissä nastat ja landea kun tämä on niin maitoautoissa näkee nastoja etupyörissä, sekä isäukko ajaa vaihtolavaa niin hänellä on nastat etusissa.
Kai nuo on sitten vaan jotakin vähemmistöön kuuluvaa 
No joo, pienemmässä yrityksessä, jossa on vain muutama auto, voi vielä jotenkin nastarenkaitakin pyörittää.
Ja käytännössä nastarenkaita käytetään vain erityisolosuhteissa, kaukana pääteiltä, kuten puutavara-autot ja ilmeisesti siis maitoautot.
Lavetit on myös varmaan usein sellaisissa olosuhteissa joissa yrittää maksimoida varmuuden.
Mutta kun aletaan puhumaan isommista automaaristä niin homma menee jo käytännön tasolla hankalaksi ja kalliiksi.
Asfalttialustalla ajavista autoista väittäisin toooodella harvassa olevan nastat.