Vaimollani ei taas ollut mitään ongelmia tänään etuveto Fiestalla ja Contin kitkoilla kun tuossa kysäisin, että oliko liukasta. Kohtuu liukasta täälläkin päin on. Likkaa hain reeneistä, niin liikennevaloissa oli C-mallin farkku Mersu, niin ei meinannut millään päästä mun edessä eteen päin vaikka nastat siinä yritti sutia mutta luistonesto pilasi sen. Ihmeen helpolla etuveto Vollella kitkarenkailla siinä perässä jouduin himmailemaan hetken aikaan ennen kuin Mersu sai pitoa 
Missä ajaa, mihin kellonaikaan ajaa, millä autolla ja mitä kaikkea lisäturvalaitteita autosta löytyy tekee yllättävän paljon. Empiiriset mielipiteet onko liukasta vai eikö ole liukasta on, kuin se kuuluisa. En myöskään ymmärrä sun esimerkkiä, koska tunnetusti tuo mersun luistonesto on vitsi ja monesti näistä syistä saatan ajella ilman luistonestoa, koska näin pystyn kiihdyttämään pidon rajalla sekä hieman suttauttaa. Luistonesto monesti tappaa tuon samantien ja kiihdytys on kaikkea muuta, kuin optimaalinen.
Eikä mun tartte Mamman kanssa asiasta vääntää. Vaikka mulla on varmana kilometrejä enemmän takana ja ajan enemmän, niin pidempään meillä mammalla on ollut kortti, kuin mulla

. Kyllä tuo nelikkokin ilmoittaa kummasti liukkaasta ja Mamma totesi, että kyllä sekin neljällä pyörällä suttaa helposti.