RallyBaron  Samppasport

Vdash ohjelmointi

• 754 Vastauksia
  • 281691 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Kulmamies

• Pussihousu
  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Turbo+
  • Itse kun tekee, niin saa sitä mitä sattuu tulemaan
Vs: Vdash ohjelmointi
« Vastaus #750 : 18.10.2025, 08:43:20 »
Henkilökohtaisesti en varmaan lähtisi piraatti-Dicellä noin uutta Volvoa ronkkimaan, koska huonolla tuurilla epävakaa yhteys ja ennen kaikkea, hidas tiedonsiirto joka selittää tuota pitkää CEM-pinin purkua. Lämpimästi suosittelen ENET-kaapelin ostamista ja VDASHin korvaamista Orbitilla. Varsinkin jos on tarkoitus ruksia useampia asetuksia/ominaisuuksia autosta, niin Orbitille lämmin suositus ja pirun käyttäjäystävällinen toimenpide, jos tilaat Orbitilta sen PIN-koodin vielä. Eikä hintakaan päätä huimaa ottaen huomioon, että sitten sinulla on kirjaimellisesti kaikki valta tehdä autoosi mitä sielu sietää.

Okei, kiitos tiedosta. Pitää pohtia mitä tekee. Start/stopin poisto olis kyllä kova juttu.

Poissa jak900

• Turbo
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #751 : 18.10.2025, 13:23:37 »
Aina noissa ohjelmoinnissa on pieni vaara että jotain menee vinoon laitteista huolimatta, kannattaa siihenkin varautua, muutamia olen joutunut parsimaan muiden jäljiltä kun pieleen ovat menneet. Hyvä se on kuitenkin omalla autolla harjoitella  :)

Poissa Ristus

• Puheenjohtaja - Tossavainen - Teiden ritari
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • "I reject your reality and substitute my own"
    • Kotisivut
« Vastaus #752 : 18.10.2025, 17:47:54 »
Mä oon nyt tehnyt muutamia ohjelmointeja omiin volvoihin ihan sillä kiinan piratti dicella jonka olen ostanut melkein 10 vuotta sitten, ilmeisemmin ennen piratitkin teki parempaa laatua kuin nykyään tosin kaverilal on kanssa ihan vasta ostettu dice kiinasta sekin ja raksutteli V70:Stään pinnin auki en muista kauanko meni mutta kukaan ei kuollut ei varsinkaan auto.

tottakai kaikki tekee omalla vastuulla mutta koputan puuta ja ei ole kiinan osat vielä pettänyt...

Vdash on kyllä mun uus ystävä tässä muutaman pikku vian saanut itse korjattua niin kivaahan se on.
S40 Racing -99 man, (855 2.5 10V -96 man),V70 XC 2.4T AWD Aut -01, V70 2.4T -02 man, V70 2.4T -02 aut, V70 2.5T AWD aut -07, V70 2.5FT man -08 ja XC90 T8 -16 Ristus Garage jos oli muita autoja en muista, osa on lapsien imissä ja päin vastoin.
YouTube

Poissa jak900

• Turbo
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #753 : 18.10.2025, 20:45:36 »
Just kattelin vdashin historiasta mitä sitä on tullut tehtyä, ei olis uskonut ihan just sitä listaa niin pitkäksi, jokunen pirssi on käynyt vdashin päässä  :o

Poissa Kulmamies

• Pussihousu
  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Turbo+
  • Itse kun tekee, niin saa sitä mitä sattuu tulemaan
« Vastaus #754 : 18.10.2025, 20:59:10 »
Just kattelin vdashin historiasta mitä sitä on tullut tehtyä, ei olis uskonut ihan just sitä listaa niin pitkäksi, jokunen pirssi on käynyt vdashin päässä  :o

Mikä piuha sulla on käytössä? Ilmeisen hyvällä prosentilla on hommat onnistuneet  :)

Onko tuo "tuomaril" linkkaama johto vastaava, mitä jotkut ovat ostaneet Volvoliikkeestä sen adapterin?

Kulkukoira  Proturbo