Eilen aloittelin kannen rakentelua työpakalla. Hommahan kusi heti alkuunsa, kun tyhmyyttäni rikoin yhden venttiilinvarrentiivistekumin liiallisella asennusvoimalla. Tiivistekumeja ei sattunut olemaan työpaikan hyllyssä, joten siirtyi kasaaminen yhdellä päivällä
Tänään sain sitten tuon kannen kasattua kl-racingin single venttiilinjousilla. Kanteen asentui myös k-nokka ja säädettävä nokkapyörä.
Hieman paskaa laatua kl-racingin säädettävä nokkapyörä, kun säädöt keskiasennossa ja nokan merkki nolla kohdassa ei ajoitus ole sinne päinkään oikein. Heittää tuo keskitysreijän poraus noin hampaan verran!

Pientä pelkoa kerkesi aiheuttaa myös se kun nokka ei aluksi halunnut pyöriä käsineen, avasin kaikkia nokkapukkeja hieman samalla nokkaa pyöräyttäen ja ei muuta kun uusiksi momenttiin. Nyt nokka-akseli pyöri nätisti ja kansi alkoi olla kaikilta osin valmis.
