Viron reissu tuli tehtyä ilman murheita. Kyytiin kuormattiin about 28salkkua juotavaa ja verhokin meni vielä kiinni.
Nivomatic pumppasi kivasti perän ylös hetken ajon jälkeen ja ei pystynyt ulkopuolelta katsottuna sanomaan että kontti oli täynnä tavaraa

Ensi kertaa tullu tällä viikolla myös vedettyä peräkärryä, sähköt toimii hienosti. Eikä tollanen perus kärry täynnäkään tuntunut tän perässä miltään, toisin kun emännän V70 2.4i perässä hiukan tuntui.
Pikku murhetta ilmaantunut tekniikka puolelta, oikeastaan alusta asti kuulunut AC kompurasta ylimääräistä ääntä, mielestäni hiukan koventunut. Tein eilen reklamaation liikkeeseen ja odottelen Keskusautohallista kustannus laskelmaa että saan lähetettyä heille sen.
Se niistä.
Vanne asiaa tuli tuossa pyöritettyä, kovin teki mieli hommaa tulevaan talveen 20" vannesarjaa, mutta ei oo oikeen löytynyt niin mieluista. Rahaakin oli kunnes löysin yllättäen kesävanteet jotka tuli ostettua.
Ostin sitten tälläiset ensikesälle





Eli aidot alkuperäiset uudet Polestar:in 21x8.5 ET55 alut.
Kaupan päälle sain myös tollasen Polestar owner manuaalin, sisältää luettavaa ja Polestar merkin taakse.
Samanlainen kun jo ostin tuohon 
Näitä ostaessa oli sama fiilis kun keväällä ostaa kotimaisia mansikoita ensimäisten joukossa

Kuljetus järjestelyistä iso kiitos JuHaU:lle

Vanteet saa ihan ensimmäisenä päälleen pinnoitteen, en tiedä vielä laitanko Korrek Pro Cure:a vai CarbonCollectiven Platinum Wheels V2 pinnoitetta.

Renkaiksi tulee kokonsa puolesta 245/35R21, en oo päättänyt laitanko kiinalaista vai premiumia.
