0
0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.
Jessus kun on hyvän näköinen Ps. Älä maalaa muoviosia, tuo just passeli. (omasta mielestä)
Jessus kun on hyvän näköinen Ps. Älä maalaa muoviosia, tuo just passeli. (omasta mielestä)Kiitos
+1
Oon nyt tuijotellu noita viimeisimpiä kuvia jonkun aikaa ja kyl vaan pakko todeta että ainakin näissä kuvissa mun mieleen on vanteet jo pikkasen liian isot tähän autoon Mut tärkeintä että omistaja tykkää
Oon nyt tuijotellu noita viimeisimpiä kuvia jonkun aikaa ja kyl vaan pakko todeta että ainakin näissä kuvissa mun mieleen on vanteet jo pikkasen liian isot tähän autoon +1 samaa mieltä, muuten siistin oloinen laite.
Oon nyt tuijotellu noita viimeisimpiä kuvia jonkun aikaa ja kyl vaan pakko todeta että ainakin näissä kuvissa mun mieleen on vanteet jo pikkasen liian isot tähän autoon
On se nätti ja tosiaan pidä vaan nuo muoviosat omassa värissään, pidä XC XC:nä .
Pakko olla kans samaa mieltä. Menee jo vähä sellasen surrealistisen hot wheels-auton näköön Mut kuten sanottua itelleen kukin rakentaa ja tärkeintä että omaa silmää miellyttää
Ps. Kun päätät maalata muoviosat ota hyvässä ympäristössä ennen/jälkeen maalauksen autostasi kuvat, niitä on sitten kiva vertailla.
Sitten se on V70 isoilla vanteilla ja isolla maavaralla.