Tärinää oli kiihdytettäessä jo kaupunki ajossa. Konetielle siirryttäessä tärinää oli tonne 130km asti. Pintakaasulla tärinä hiukka vaimeni.Kaveri on jo eläkkeellä oleva auton asentaja, ymmärsi tutkia letkuja, koska tukikumeista ei löytynyt vikaa. Nehän on kaikki uusittu hiljattain. Letkussa ollut reikä oli sekin vielä lohkoon päin, niin ettei sitä nähnyt, ennenkuin se oli kädessä, Letkuun vaan sitten gorilla teippiä, kannattaa pitää autossa mukana, ykkös juttu. Pitää enemmän kuin lupaa. Sitten vaan letku kiinni t-haaraan , kone käymään ja paljaalla sormella letku tukkoon. Sen kyllä tuntee jos on imua. Ja sitähän oli. Ei ollut riemulla rajaa. Toisaalta tämä etummaisen alipainetyynyn letku n. 30 cm, on helpoin tarkistaa. muitten kanssa täytyy sit voimistella jo tosissaan. Kaikki lähti siitä liikkeelle, kun nytkyttelin autoa jarru päällä eteen ja taa päin. Kaveri meinas jotta etummainen alipainetyyny antaa liikaa periksi. Siitä sitten letkun pätkä käteen ja loppu on historiaa.