Noniin nyt on öljyt vaihdettu ja aikamoista ruskeaa kuraa tuo vanha olikin (2vuotta vanhaa ja ajettu n.37000km). Muutaman vinkin voisin heittää jos jotakuta kiinnostaa.
1. Suojamuovi irti syylärin alta.
2. Laatikon pohjatulppa, avainkoko 24mm. Siinä on alumiinitiiviste joka kannattaisi melkeen vaihtaa. Itsellä ei ollut uutta joten luotan vanhaan.

Muista puhdistaa propussa oleva magneetti metallista puhtaaksi.
3. Kun irroittaa lauhduttimen alemman letkun vaihteistosta (22mm kiintoavain) niin siihen letkunpäähän käypi 12mm kirkas muoviletku suoraan. Tällä tavoin säästyy o-renkaan+ pidikkeen ostosta volvoliikkeestä. Itse ostin varulta pidike 9€ ja o-rengas rapiat 3€. Nosta irroitettu letkunpää ylös (yltää noin akun tasalle jossa helpompi toimia). Tällä tavoin vaihtaessa öljy vaihtuu myös lauhduttimessa.
4. Pidä mielessä paljonko öljyä on tullut ulos ja paljonko on mennyt sisään.(jos kirkas astia mihin vanhan lasket missä litra asteikko niin se on helppoa)
5. Itsellä tuli lutrailtua 12,5l Teboil Fluid E öljyä.
Muutama tilannekuva selvyydeksi ja punaisella ympyröity se letku mikä ottaa irti.
http://www.aijaa.com/v.php?i=000948771446.jpghttp://www.aijaa.com/v.php?i=002908771448.jpgSuomi24 linkki missä ihan hyvät ohjeet.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/1999271Heleppoa kuin heinänteko! :hello: