Muut huollot,
1) valokatkaisja (pitkät eivät pysyneet päällä),
2) Perätutkän johtosarja + 1kpl antureita
Minusta kasvoi todellinen kulutus sen tuntee heti lompakossa. Kulutus on kasvanut noin 0.7-1.0l/100km. Olen koittanut miettiä pääni puhki mistä voisi johtua. Minulla on auto 18 kk ja ajokilometejä (maantie) tulee n. 1000 viikossa.
PS: Kulutusmittari näyttää mitä näyttää

. Tosin en ole koskaan ennen huomannut kulutusmittarin näyttävän 100l/100km kun lähtee pihasta. Nyt se tekee sitäkin.
Mietin nyt, jos tuo Volvo on lastutettu Belgiassa (en tiedä onko tehty enkä tiedä miten saa selville:-[ ) niin vaikuttaa SW päivitys siihen? Jostain mainoslauseesta olen lukenut, että tulee tehoja ja kulutus laskeen. Itse en ole harkinnut sellaisen laittoa kun kukkaro ja järki ei anna myöten.
Sen on on pakkojohtua tuosta SW vaihdosta, onko olemassa maakohtaisia "säätöjä". Auto on Belgiasta. Tuon kulutuksen tuntee suoraan lompakossa. Itse naureskin kun rouva kertoi kulutuksen kasvanee muutaman päivän huollon jälkeen. Nyt kun olen itse ajanut jonkin aikaa niin ihan "TUTTAA" ostaa dieseliä jatkuvasti. Olen ymmärtänyt, että meidän autossa kielipaketti ei ole erillinen vaan koko SW on asennettava. Miten auto toimii sen jälkeen? Hakeeko se uudet säätoarvot jostain kun huomaa SW version muuttuneet?
Kiitoksia kun maltatte auttaa. Olen ajatellut asennuttaa vanha SW takaisin. Nyt autoa alkaa tulla tällä kulkemiselle liian kalliiksi.