Purin moottorin, koska en ollut mitannut kampilaakereiden välyksiä, enkä kiertokankien laakerivälyksiä.
Samoiten pitää mittauttaa kiertokanget kaverin autokorjaamolla, ja jos ne ei ole täysin pyöreät/oikeissa mitoissaan niin vien ne Rajaniemi Motorsportille männäntappien kanssa, jossa Rajaniemi hoonaa isot ja pienet päät kangista juuri oikeihin mittoihin.
Tämähän tulee maksamaan semmoiset 2-300€ extraa riippuen mitä joudutaan koneistamaan.

Nyt maanantaina tilaan pakosarjan 401:seltä, ja saan sen noin viikon päästä, sitten pääsee vetämään öljynpaluun an12 teräspunosletkusta, mä koitin myös nailonpunosta, mutta siihen oli tosi tuskaista saada liitintä kiinni, onnistui se kuitenkin mutta se ei taivu krymppyyntymättä kovinkaan paljoa verrattuna autoracingin teräspunosletkuun. Käytän sen nailonpunosletkun bensalinnjan vetoon tankilta pumpulle, joten ei mene hukkaan kallista letkua, se kestää kuulemma myös e85:sta.
Olen nyt miettinyt paljon tuota polttoainepuolta ja e85sen edut ovat kiistattomat vaikka sitä ei tästä pikkukylästä saakkaan, joutuu ajamaan aina 50km että saa tankin täyteen joten laitan autoon 60l turvatankin ettei tarvi ajella edestakas. matkaa on siis tankille 25km ja sit sieltä takas 25km, siitä tuo 50km.
Laitoin kanteen kaikki studit paikoilleen, imupouolelle tuli ns. tavalliset studit, mutta pakopuolelle tuli rst grade 2a studit, samoja studeja käytin kuparitahnan ja kuparimuttereiden kanssa downpipen alun kiinnitykseen.
Sain myös aikoinaan kannenn tekijältä pari tarraa:

Voin suositella tuota kannen tekijää kiistattomasti kaikille, vaikkakin hänellä on hommia vissiin aika paljon, joten ihan päivässä ei kantta saa, mutta tulos on hyvä ja mukaan saa virtausmittaukset ja sieltä saa myös kunnollisia venttiilejä ja ja venttilinjousia ja nokka-akseleita esim. tuo mun nokka tuli kannen mukana, sanoin vaan mihin haluan huipputehon ja kansi ja nokka tuli pakettina venttiilinvälykset säädettyinä.