Olen valaistunut!
Olen löytänyt semmoisen laitteen kuin räikkälukko!

Tuostakin jenkkiläinen räikkälukko, ja hintaa 240€
Ja youtubesta löytyy täydelliset asennusvideot.

Kun aiemmin olen etsinyt leveitä 15" renkaita, joita en ole löytänyt, mutta kun tuon lukon asentaa niin kumeiksi riittää taakse 235:set ja eteen 205:set. Noita kumeja jopa löytyy ja takanakit maksaa parisataa ja ne on toyon renkaita, eturenkaat on sitten luokkaa 150€.
Onhan noilla sen verran hintaa että ihan huvikseen ei viitti kumia poltella, mutta tuolla lukkoperällä saa auton jopa tiehen kiinni, illman lukkoa auto sutisi varmaan joka vaihteella.
Mä en ollut ikinä kuullutkaan tuommosesta kun räikkälukko, ja olen ollut siinä uskossa että uudet maksaa tonnin ja käytettyjä toimivia ei saa oikein mistään, mutta sitten löytyikin tuommoiset kotiin kuljetettuna 240€ hintaan.
Hintahan on suorastaan naurettavan halpa!
Eli tuommonen räikkä on ehdottomasti laitettava ostoslistalle.
Kuulemma vähän pahaääninen, mutta muutenkin mulla on kaikki äänieristys autosta purettu ja sisätilatkin on pelkällä pellillä, ainoastaan etupenkit löytyy, eli mun autolla ei paljon kuskinhommia tehdä, sitä varten mulla on käytössä uudempi opelin tekemä auto, 2008 vectra 2.2:nen 155hp versio, ihan ripeä käyttöautoksi.
Vielä kun laittaa ne ipd:n vakaajasarjat paikoilleen ja lesjön jouset ja bilsteinin iskarit, sitten etutukivarsiin polyt ja taakse niihin isoompiin polyt ja panhardiin polyt, muuten puslat uusitaan orgis kumipuslin.
Vanteiksi 15" 740:sen pyoreäreikäiset peltivanteet, kaverilla pitää kaksista vanteista tehdä yhdet levipellit, johon mahtuu ne 235:set kumit, pyöränkotelot vielä muokataan semmoiseksi että ne mahtuu myös pyörimään.
Melkeen vois jo maaliskuussa laittaa tilaukseen nuo, sitten ku on moottori valmis pakosarjoineen ja turboineen.