Kansi tuli jo maanantaina, mutta vasta nyt sain otetuksi kuvia.
Muutan eri paikkaan asumaan, niin on ollut vähän kiire. Saan kuitenkin onneksi vanhempien autotallissa tehdä autoa, vaikka itse asunkin eri paikkakunnalla.
Mutta se siitä, nyt niitä kuvia. Mukana on virtaustodistus ja käppyrät.
Pakopuoli virtaa muhevat 75-80% imupuolesta, mikä on turbokoneessa enemmän kuin hyvä asia.
Nokka-akselistakin on kuva.
Itse akseli on vx3 nokasta hiottu, siinä on H:n kaltainen imu, vähän jyrkempi, siis vähän enemmän duraatiota, sekä identtinen pakopuoli. Duraatiot on 292/292 ja 1mm kohdalla 252/252 ja nostoa 12mm. LSA on 112 astetta.





Sitten virtausdata. Enemmänkin olisi saanut virtausta kuulemma irti, mutta olis kanavien seinämät mennyt jo aika ohueksi.
Kuulemma riittää turbolla hyvin pitkälle tämä nokka tässä kannessa.


Ja venttiilithän on 46/38mm, ja paininkupeiksi on vaihdettu race mallin solidit kupit, jos joskus haluaa kireämpää nokkaa kanteen laittaa niin sekin onnistuu.