Taidan käydä Liqui Moly LEICHTLAUF HC7 5W-40.
30€/5L ja ei tartte tilailla kun löytyy naapurikylältä.
PCV remontti aloitettu.
Akku, ilmanputsarin kotelo, venttiilikopan päällä oleva suoja pois ekana.
Sitten tuo ilmanputsarilta menevä putki pois tieltä, niin näkee nuo kaikki letkut ja johdot mitä täytyy irroitella.

Tuolla näkyy hieman huonosti, mutta kuitenkin yksi kumikulma joka on puhki.
Näitä on ainakin 10kpl, jotka täytyy irroitella ja vaihtoon taitaa mennä kaikki..

Ruiskun kiinnitykset 2kpl ruuveja irti ja se alumiinisuoja lähtee nykäisemällä pois.
Tässä mallissa on ruuvi tuolla kiskon päässä, joka pitää linjan paikallaan.

Johdot irti

Polttoainelinja irti ja vaihtoon menee tämäkin pätkä. Kannattaa myös testata onko järjestelmässä painetta, ennen kuin irroittaa letkuja.
Kiskon toisessa päässä on neulaventtiili, josta saa paineet pihalle.

Sitten kun lähtee polttoainelinjaa seuraamaan tankillepäin siellä on 2kpl kiinnikeitä.
Molemmat irti. Muuten ei anna tarpeeksi löysiä että ruiskut saisi irti.
Koneen päällä yksi:

Koneen takaosassa toinen:

Sitten vain varovasti nykimään koko asetelmaa irti.
Oli todella tiukassa ja yksi kerrallan piti "heilutella" irti. Lähti lopulta.
Huomaa että tuolla pohjassa on paineensäädin? johon tulee yksi alipaineletku, joka on jo irti kuvassa.

Sitten tuo viimeinen linja irti, tiukassa oli tämäkin mutta ei siellä ole kuin o-rengas pitämässä.
Tässä vaiheessa tulee sitten joku desi bensaa käsille.


Tähänpä se nyt jäi kun piti töihin lähteä.. Seuraavaksi täytyy alkaa noita imusarjan pultteja kopeloimaan ja irroitella viimeiset johdot/letkut sekä kaasuvaijerin asetelma.
