Muutama kunnon lyönti EGR:n putkeen ja irtosi lopulta. Puupalikka väliin ja vasaralla naputtelin.
Imusarjan alla on yksi letku joka menee painekelloon. Muuten siellä ei ollut mitään ihmeellistä.


Irroitin öljyloukun ja tarkastelin letkut. oli siellä osa rikki ja osa tukossa.
Muutamia menee vielä uudelleenkäyttöön puhdistuksen jälkeen.

Etenkin nuo pienet alipaineputkien kulmat mureni käsiin ja osa oli jo rikki ennen irroitusta.
Öljyloukulta lähtevä putki katkesi, oli kuin lasia.

Venttiilikopalle menevä putki oli myös haurastunut

Nämä oli vielä ok kunnossa

Katselin samalla liekkilukolle? menevän liitoksen, ok oli sekin.

EGR oli 100% tukossa ja karsta oli kivikovaa.


Imusarja on sisältä todella likainen, joten yritän saada sen pesuriin ennen takaisin laittoa

Puhdistelin kaikki kanavat karstasta ja asensin uuden öljyloukun paikalleen.

Noita suoria liitoksia tein Biltemasta ostetusta letkusta.


EGR:n tiiviste ja 5kpl noita alipaineputkien kulmia on tilattu ja sitten pääsen kasaamaan kaikki paikalleen.
Saa nähdä miten tuskainen projekti se tulee olemaan
