Noniin, moottoriöljy ja suodatin (Volvo oem) tuli vaihdettua, sekä yleistä silmäilyä tehtyä.
Pitkällisen mietinnän jälkeen vika röpötykseen löytyi.. Ja vastaus on tämän vuoden ekassa viestissä jossa mainitaan "uusi IMM.."

ja
Laatikossa luki Magneti Marelli..

Mikäpä muukaan, osanumeroita vertailemalla tuo käy ilmeisesti jopa 10 tappiseen (jossa ei ees ole imm:ua)

Eli vanha IMM hyllystä, koneet käyntiin, ja ajoa. Enkä muista että auto olisi vielä koskaan toiminut noin hyvin!

Ei ahtopaineet seilaa, koska TCV ja paineletkut uusittu, vääntöä on ihan erilailla, eikä röpötä ja pauku.
Ensiviikolla katsastus ja katsotaan mitä vikaa


Pannaan vaikka kuva konehuoneesta, koska kuva ois kiva.