alle -99 vuosimallin 70-sarjalaisessa Volvossa kannattaa ottaa tavaksi vetästä käsijarru päälle. Niissä kun saat avaimen pois virtalukosta vaikka vaihdevalitsin ei olis P-asennossa. Nimimerkillä edellistä autoa käytettiin robotissa oikaistavana kun rullaili kerroksen alemmaksi P-hallissa 
No laitetaas kevennyksenä vielä>
Kasipätkäni asui korjaamolla 3vko lähdin ajelemaan ja eka montussa pam... kässäri meni/hirtti osittain päälle ihan sulavasti ittekseen (lukkoonhan se ei onneks menekkään

)
> no kärry sivuun pakki päälle ja herkistelyä eteen taakse vähän niin ku maatilan miniän traktorikoulussa kärryn kanssa aisaan peruuttelua harjotellessa, edes takas jarrulla ja ilman.. (>katsastusarvot 1,5 ja 1,7 Kn) Hyväksytty juuri ennen korjaamolle ajoa....., että silleen....>ehti kai vähä ruostumaan ja tosi tiukasti kehällä otaksun

.>on tehty käytetettäväksi joka kerta kun parkkeeraa?
Tosin kaikki autoni tähän asti ovat kohtuulla jarrutestin läpäisseet en tiedä tuotakaan mistä johtuu.... jopa paljon parjattu volvokin

> päästöistä tökänneet yksilöt sattuneet juuri tähän merkkiin?? >ja helekutinmoinen lasku konerempasta boxeihin ?voi voi, ja minä ku luulin jotta volkkarit ja ranskalaiset...noo tuo 6 diesel olikin volkkari johon ne öljyrenkaat sillon aikoinaan....(ja kukakohan niitä ECU:ja tekee?.)..muutenhan syöttöruuvista tuokin "öljypoltin" tokeni.
Seisontajarruna tuo käkkäri ok.>vaan se kässärikäännös asfaltilla näillä 850 palikoilla vaatii jo topakahkoa asennetta haukkariin (pomolla ilmeisesti haba riittää

?)> jos vrt. levystä jarrukitkan ottaviin "lady" malleihin.