Ajelen koko ajan (jo pidemmän aikaa) ilman lambdaa ko se on paskana (kävi tosi rikkaalla). Hyvin menee ihan lh:n kartoilla ja kuormitustiedoilla. Tulpatkin on semmosset vaaleet "kahvin" väriset (ennen pikimustat lambdan takia

) niiku pitääki (vai miten se nyt nykypäivän tulpilla olikaan). Aika turha kapistus tuo lambda loppujen lopuks. Hienosäätöähän se vaan lopulta on. Eihän sitä kilpurissakaan tarvita ku säätöjä ettiessä ja sen jälkeen vaan tarkkailuun

Tarkotus ois uus semmone kuitenkin joskus ostaa.
Täytyy vaa seurailla tota prkl ykk anturia et jos se rupee kyykkää. Äskön ei ollu taas mitään "ongelmia". Paljonkoha aito boschilainen mahtaa maksaa kun tuntuu noi tarvikkeet olevan vähä mitä on? Veikkaan et toi moottorin taus on vähä turhan kuuma paikka niille. Jonkun sortin magneetti ja kelahan siel kait on kun induktioon perustuu. Severan fysiikkaaki lukenu et teoriassa ainakin se lämpö tai pikemminkin sen muutokset noihinkin voi vaikuttaa.
Onko muuten porukalla kokemuksia noista tulpista et minkä merkkiset ja malliset tuntus kestävän kauimiten? NGK oon aina käyttäny kaikissa vekottimissa mut jotenki tuntuu et näissä kahessa volvossa niitä on paukkunu vähä turhanki tiuhaan tahtiin välillä, tosin monesti ihan syystäkin (väärät seokset). 2-t peleissä tulppien kestoerot huomaa kunnolla.