Onko muuten kellään tarkempaa tietoa tällaisen keskiömoottorisen, vapaakytkimellisen keskiön rakenteesta.
Haluaisin tuota ketjupyörää jonkinverran ulommas, vaikka 5mm tai enemmänkin, koska nyt ketju laahaa takarenkaan kylkeä suunnilleen 1-4 vaihteilla (12-rattainen takapakka). Mielestäni tilanne syntyi sen jälkeen kun pakka muutettiin 11:stä 12-rattaiseksi, vaikka ne on kuulemma samanlevyisiä kokonaismitaltaan. Vaihteistorempan yhteydessä ei kyllä pitäisi olla ollut aihetta koskea keskiöön mitenkään.
....tai jaa, saattanut muuttua tuo ketjurattaan asema siinäkin kun loppukesästä jäin auton alle pyörällä, tuon oikean polkimen puolelle menin nurin.
Eli missähän järjestyksessä tuo mahtaisi purkaantua tuosta ja liekö kokoonpanossa liikkumavaraa tuolla ketjurattaalla, tai mikä osa tarvii vaihtaa jos haluaisi vaikuttaa sen sijaintiin.

(Joo oli rapakelit... Ketju on nyt pesty ja öljytty.)