Kone on nyt pukissa ja pitihän sitä luonnollisesti samalla hieman koesovittaa osia.





Eli nuo imusarja ja turbo ovat entiset mutta pakosarja on uusi, KL Racingista ostettu. Ja sen pitäisi mahtua 240:sen konehuoneeseen kun se on sellaisena myytykin. Pitää seuraavaksi vielä koesovitella laturi, ilmastoinnin kompura ja ohajustehostimen pumppukin ennen kuin alan lohkoa maalaamaan.
Tekniikan kokoonpano
tällä hetkellä on seuraava:
- B23 alakerta ylikokoon porattuna, epäkeskohiottu pitkäiskukampiakseli
- H-profiili kanget, Wiseco männät kolottuna
- B234F 16 venttiilinen kansi vaparin nokilla ja jäykemmillä venttiilijousilla, nokkapyörät TTR racing
- aluhihnapyörät KL Racing
- vahvistettu M90 vaihdelaatikko. Kardaani, vaihdekeppi ja tukipalkki muokattu 240:selle sopivaksi
- kevennetty vauhtipyörä, Bemarin M3 SRE -618 asetelma, dieselin kytkinlevy. Vauhtipyörä ja asetelma tasapainotettu yhteen sopiviksi
- Delphi 998cc suuttimet, plenum imusarja, 70mm alumiinikaasuläppä
- Garrett GT35R turbo, KL Racing pakosarja ja 50mm HKS kopiohukkaportti
- iso Kiinacooleri, syyläri sähköflektillä
- KMS MP25 moottorinohjaus