Ei toi viinailu sit niin "edullista" ole mitä kaikki väittää 
Tosin C70 T5 verrattuna halpaa, kun se söis saman verran 98:a satkulla. 
Varsovanliiton arkkupakastin on vienyt dieseliä reilussa vuodessa 27tkm matkalla 9,31€/100km. Tosin sitä rankaistaan vielä sillä noin 610€:n dieselverolla. Tehoa noin 220hp/440Nm.
Taitaa olla jonkun verran halvempaa mitä bensalla ajelu vielä kuitenkin ja auto ja ajotyyli vaikuttaa paljon. Itse ajelen käytännössä aina vakkari päällä ja jos joutuu ohittamaan niin se tehdään reilulla kaasulla

Tässä on vaihdelaatikon välitykset tehty selvästi pienempien teiden ajoon ja oikeasti saisi olla kuudes vaihde. Maantiellä 100kmh on maksimi minkä pääsee vielä järkevällä kulutuksella, mutta jos ajelen kotipaikkaan niin Heinola-Mäntsälä väli motarivauhdilla tuo ihan järjettömän kulutuksen.
Pienillä vuotuisilla kilsoilla mä oon perustellut, että voin ajaa tällä enkä jollain järkevällä autolla
Viina piristää tota Rangeakin. Se juo RE85 menovettä ilman mitään muutoksia, tämmöisellä matalaviritteisellä maamoottorilla ajetaan matalilla kierroksilla ja juuri tuolla käyttöaluella 1250-2500rpm kone on selkeästi virkeämpi kuin perusbensalla. Kulutuskaan ei näppituntumalla nouse ollenkaan niin kesällä tuota viinaa käyttää mielellään, harmi vaan kun ajoreittien varrella on huonosti viinatarjoilua eikä sen perässä kovin sivuun viitsi ajaa.
960 kun mulla oli jossain vaiheessa niin sitä tuli tankattua suunnilleen 50/50 re85 ja 95 bensalla. Siinä huomasin saman, että alakierroksilla piristyi vähän ja kulutus pysyi samassa ~15L/100km kuin pelkällä bensalla. Pienen säästön sillä teki. Minulla sama ongelma saatavuuden kanssa, lähin viinapumppu löytyy Pieksämäeltä +30km päästä. Joutuu aina vähän suunnittelemaan tankkauksia riippuen siitä mihin menossa. Kaveri kyllä höpötti, että kunhan meille uusi prisma nousee niin sitten saisi etanolit ihan Varkaudestakin. Menemättä politiikkaan sen enempää, luulisi että näitäkin pumppuja rupeaisi tulemaan enemmän ympäri suomenmaata nykyisen ilmastokeskeisen päätöksenteon aikana.
Tosin taitaa olla päättäjillä Gasumiin kytköksiä kun kaasuautoilua aina hehkutetaan ja viinailu jää taka-alalle