Startin voima ei liiku mäntiä liikuttelemalla ylös alas vaan suoraan kampiakselia pyörittämällä, joka kytkeytyy kytkimen kautta vetoakseleilla muutaman hammaspyörän kautta. Ne männät ja puristukset tässä hybridi tilassa on vain rasite startin voiman hyödyntämiseen auton liike energialle.
Kannattaa ne puristukset mitata yhä vaikka mitä aattelis koska ilman testausta ei pystytä muuta kuin väittelyihin kuten poliitikassa ja minä en sinne koske.
Edit: Ei siis vakavana. Älä välitä

mut tosissaan sinuna haluaisin tietää onko kone mekaanisesti kunnossa koska kuten sanoit öljyvalo syttyi tapahtuma aikana. Et mikä aiheutti A: Öljyvalon syttymään vai B: Öljypaine hävisi. C. jos B on totta hajosiko kone mekaanisesti ja kuinka pahasti.
Sit seuraavaks sinuna sanoit että siellä on bensapaine. Mutta seuraava kysymys mulla herää että toimiiko suuttimet eli katoaako bensan paine. Halvin ja nopeinta on että hankit kääntämällä virrat päälle -> bensa pumppu hörähtää. Ja sitten otat bensapumpun sulakkeen irti kun seuraat bensan painetta kun yrität startata että hävisikö paine eli suuttimet aukeaa. Ja jos halviten vielä haluat yksittäiset käydä läpi niin irroitat vain kaikki paitsi yhden suuttimen ja käyt jokaisen läpi että se aukeaa startissa.
Ja miks painotin puristusmittausta on kun sanot tuon koneen olevan vuodelta 94 ja niissä on ikävä vika vanhemmissa että sylintereistä tulee ajan mittaan soikeat eli puristukset häviää.. tai ainakin huhuttu paljon ja yhdelle työkaverille kävi niin.