Etuiskarit vuosivat jo näkyvästi joten oli aika päivittää alustan osia. Ihmettelen miten leimasetä ei pari kk sitten sanonu mitään kun tolpat oli kosteat selvästi. Perän korkeutta olen myös aina ihmetellyt kun se on ollut selvästi ylempänä kun muissa kuuskymppisissä mut takana olikin korkeapaineiskarit, varaosanumeron perusteella google kertoi että ovat sachs nivot. Ja jouset liene jotkin järeämmät. Liekö ollut asuntovaunuveturi, mene ja tiedä.
Tilalle joka kulmaan meni TRW orkkista vastaavat kaksiputkiset kaasuiskarit ja Vogtlandin -35mm madallusjouset. Ensituntumalta hyvän tuntuinen setti. Ei ole pintakova eikä pompota ja on sopivan jämäkkä. Kaikki ylätuet ja kääntölaakerit on sachsia.
Kuva hieman valehtelee, perä laski vielä kun ajelin hetken ja nyt ehkä vähän keulii. Ei kyllä viitsisi laikata etusista kierrosta pois kun ne tolpat sai kasattua nyt jo ilman jousipuristimia. Katsotaan miten asettuu. Ens viikolla pitää kulmat vielä säädättää.
Vetokoukun ehkä poistan koska siitä on se lukkomekanismi ruostunut olemattomiin eikä oikein uutta tunnu löytyvän mistään. Lisäksi se napsahti jo yhteen korokkeeseen kun perä tuli alas.
