Futurez  Kulkukoira

Team Recycle Racing Finland - 940 B230FT --> D5252T "MYYTY"

  • 523 Vastauksia
  • 264315 Lukukerrat

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Kulmamies

  • Pussihousu
  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6617
  • Itse kun tekee, niin saa sitä mitä sattuu tulemaan
Vs: Team Recycle Racing Finland - Volvo 940 B230FT --> D5252T
« Vastaus #105 : 19.11.2011, 17:18:19 »
odottelen niitä...
Hep!


Uusi vaihteisto olisi paikallaan. Kannatipalkki sopi sellaisenaan, sillä laatikon hieman eri sijainti on näköjään toteutettu erilaisella laatikon päässä olevalla kiinnikepalalla. Vaihteensiirtäjätanko tuli dieselin laatikon mukana, mutta keppiteline piti ottaa vanhasta laatikosta ja jatkaa sitä 18mm. Kardaanin kumilaipalle sopivan ulostulolaipan vaihdoin myös vanhasta laatikosta ja kardaani sopi myös paikalleen ihan hyvin. Kannatinlaakerin kiinnitysreikiä piti hieman vinguttaa pitkulaisemmiksi ja keskiliuku antoi liikkumavaraa. Näin tuon 18mm pituuseron sai näppärästi kompensoitua ilman kardaanin pidentämistä.



« Viimeksi muokattu: 25.06.2012, 10:33:17 kirjoittanut Kulmamies »

Poissa Jule

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1914
  • 264GLE + 245GL + B10M
Vs: Team Recycle Racing Finland - Volvo 940 B230FT --> D5252T
« Vastaus #106 : 19.11.2011, 18:15:48 »
ONko tuo laatikko ja kannatinpalkkihärdelli jotenkin vinossa tuolla, vai aiheuttaako kuvakulma jonkun harhan?

Poissa Kulmamies

  • Pussihousu
  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6617
  • Itse kun tekee, niin saa sitä mitä sattuu tulemaan
Vs: Team Recycle Racing Finland - Volvo 940 B230FT --> D5252T
« Vastaus #107 : 19.11.2011, 18:24:04 »
ONko tuo laatikko ja kannatinpalkkihärdelli jotenkin vinossa tuolla, vai aiheuttaako kuvakulma jonkun harhan?

Tuo kannatinpalkki on tuollainen toispuoleinen. Kardaanitunnelin toinen reuna on paljon toista ylempänä ja siksi tuo kuva saattaa aiheuttaa hämmennystä :-\ Ja tokihan laatikkoin saattaa olla vielä kanillaan, kun ei ole moottoria.

Poissa hyvoneju

  • Ex ahdistaja
  • Valvoja
  • Grand Luxe Touring
  • *
  • Viestejä: 1141
  • www.vrcf.fi
Vs: Team Recycle Racing Finland - Volvo 940 B230FT --> D5252T
« Vastaus #108 : 19.11.2011, 18:39:01 »
Niin ja onhan toi ollu kenokoneinen  :2funny:
Recycle Racing # 04
1970 Amazon Eight Valve Only ! Member of B20 +600 KW club
2010 V70 2.4D
Ex:2012 V60 D3  Ex: 2007 S80 2.4D

Poissa Kulmamies

  • Pussihousu
  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6617
  • Itse kun tekee, niin saa sitä mitä sattuu tulemaan
Vs: Team Recycle Racing Finland - Volvo 940 B230FT --> D5252T
« Vastaus #109 : 20.11.2011, 15:32:56 »
Niin ja onhan toi ollu kenokoneinen  :2funny:

Ja keno tulee olemaan jatkossakin :2funny:



En sitten malttanut olla laittamatta konetta paikalleen. Korvakkeet saa varmaan tuonne jälkikäteenkin aika kivuttomasti. Näin jälkiviisaana voisi todeta, että olisi ollut varmaan aika paljon näppärämpi laittaa kone ja laatikko yhtenä pakettina paikalleen, mutta meni riittävän hien kanssa noinkin :-[

Lisää kuvia sovituksesta ja sopivuudesta
« Viimeksi muokattu: 25.06.2012, 10:33:59 kirjoittanut Kulmamies »

The moose

  • Vieras
Vs: Team Recycle Racing Finland - Volvo 940 B230FT --> D5252T
« Vastaus #110 : 20.11.2011, 15:34:30 »
jätkä on eläin.. ja nopee sellanen.

Poissa Rusakko

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2996
  • Nautin autoni kulmikkaina ja naiseni kurvikkaana
    • Vesan Volvo-sivut
Vs: Team Recycle Racing Finland - Volvo 940 B230FT --> D5252T
« Vastaus #111 : 20.11.2011, 17:15:49 »
Sehän on sen näköinen että ois joskus göteborgissakin tommoinen tehty. Komeesti istuu O0
V70R FWD Manual -98,     V70R AWD Automatic -00,  740 B6304 Manual -87,      240 16v turbo Manual -88

Paikalla Ristus

  • Puheenjohtaja - Tossavainen - Teiden ritari
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 14949
  • "I reject your reality and substitute my own"
    • Kotisivut
Vs: Team Recycle Racing Finland - Volvo 940 B230FT --> D5252T
« Vastaus #112 : 20.11.2011, 17:50:46 »
Just hokasin että eikös tuossakin ole sähkönen kaasupoljin, niin mites meneekö se 850:n poljin helpostikkin tuon 940:n jalkatilaan?

Tosin ei kai se potikka mikään iso ole... ainakaan omassa ei ole kummonen (S40) möykky ja oothan sä sen värkänny ahtaampaankin jalkatilaan...
« Viimeksi muokattu: 20.11.2011, 20:55:47 kirjoittanut Ristus »
S40 Racing -99 man, (855 2.5 10V -96 man),V70 XC 2.4T AWD Aut -01, V70 2.4T -02 man, V70 2.4T -02 aut, V70 2.5T AWD aut -07, V70 2.5FT man -08 ja XC90 T8 -16 Ristus Garage jos oli muita autoja en muista, osa on lapsien imissä ja päin vastoin.
YouTube

Poissa Kulmamies

  • Pussihousu
  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6617
  • Itse kun tekee, niin saa sitä mitä sattuu tulemaan
Vs: Team Recycle Racing Finland - Volvo 940 B230FT --> D5252T
« Vastaus #113 : 20.11.2011, 20:33:14 »
Just hokasin että eikös tuossakin ole sähkönen kaasupoljin, niin mites meneekö se 850:n poljin helpostikkin tuon 940:n jalkatilaan?

Eipä ole vielä tullut perehdyttyä aiheeseen. Kai sen sinne luulisi saavan jotenkin tyttylöityä :-\

Poissa Huikkoster

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5836
  • www.vrcf.fi
Vs: Team Recycle Racing Finland - Volvo 940 B230FT --> D5252T
« Vastaus #114 : 20.11.2011, 20:49:23 »
Jos ei muuten niin vaijerilla konehuoneeseen ja sinne myös se potentiometri :)

Poissa nmmake

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 147
Vs: Team Recycle Racing Finland - Volvo 940 B230FT --> D5252T
« Vastaus #115 : 20.11.2011, 21:24:03 »
Jos ei muuten niin vaijerilla konehuoneeseen ja sinne myös se potentiometri :)

Eikös PSA-konsernin HDI-koneissa ole juurikin noin?
Nykyinen: mk3 V70 D3 vm.13 (MY14) Momentum

Entisiä: V70 TDI AT vm.1997,Corolla, S204 220cdi, S80 TDI, W124, 240 B230F, 240 B200K, Jetta.

Poissa Huikkoster

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5836
  • www.vrcf.fi
Vs: Team Recycle Racing Finland - Volvo 940 B230FT --> D5252T
« Vastaus #116 : 20.11.2011, 21:27:30 »
Juu. Citroen Jumpyssa menee kaasuvaijeri polkimelta suoraan ohjausyksikölle :o

Poissa Wolvis

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2664
  • Iänenpainevammaane volovoimmeene
Vs: Team Recycle Racing Finland - Volvo 940 B230FT --> D5252T
« Vastaus #117 : 20.11.2011, 21:34:52 »
Eikös PSA-konsernin HDI-koneissa ole juurikin noin?
Mersun jossain mallissa on tuo viritelmä tullut vastaan kouluaikoina, kabiinista pätkä vaijeria ja potikka päähän, uutena siis.
Pihakoristeena Lolvo V70 2.5T '97 -myyty-
Pommina Volvo V70 2.5 automaatti '99 -myyty-
Mazda 3 1.6 Touring Business '10
Toyota Avensis 1.8 Valvematic Linea Sol '12

Poissa Ribbe

  • Lähes kalsarinsininen
  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Polestar
  • **********
  • Viestejä: 12711
Vs: Team Recycle Racing Finland - Volvo 940 B230FT --> D5252T
« Vastaus #118 : 20.11.2011, 22:07:33 »
Just hokasin että eikös tuossakin ole sähkönen kaasupoljin, niin mites meneekö se 850:n poljin helpostikkin tuon 940:n jalkatilaan?

Tosin ei kai se potikka mikään iso ole... ainakaan omassa ei ole kummonen (S40) möykky ja oothan sä sen värkänny ahtaampaankin jalkatilaan...
Eipä ole vielä tullut perehdyttyä aiheeseen. Kai sen sinne luulisi saavan jotenkin tyttylöityä :-\
Rupesin miettimään että eikö vastaava "ongelma" ollut tuossa 145 expressissäkin minkä dieselöit?
Member of team R-sport
1998 S70 2.5T -> 2006 S60 2.5T -> 2008 S80 D5 AWD -> 2014 S60 D5 AWD -> 2017 S90 D5 AWD - 2021 S90 T8 AWD

Poissa Huikkoster

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5836
  • www.vrcf.fi
Vs: Team Recycle Racing Finland - Volvo 940 B230FT --> D5252T
« Vastaus #119 : 20.11.2011, 22:11:34 »
Taitaa expressissa olla vähemmän tavaraa siinä kaasupolkimen ympärillä. ::). Mut eihän sitä tiedä. Se poljinhan voi mennä heittämällä sinne :P

 

Elekma  Autoracing