Incaria ei paljoa ole, kun ei ole varaa kameraan

Autosta voin jotain tarinoida:
2.3L turbon lohkolla (öljyruiskuista päätellen), billet kampura (vakio iskunpituus), mäntiä ja veivejä en muista.
531 kansi, kanavat tietysti tehty ja isot venttiilit, 37mm paininkupit ja muistaakseni Enemin K24/25 nokka.
Weber 48 tuplat (ei mitään ruiskuhömpötyksiä), virranjakaja jollain 80 -luvun race boksilla (tarttis vaihtaa).
Leveä nokkaremmisarja. Vajaa 250 konia pitäs löytyä.
4-vaihteinen suorakytkentäloota, alumiinikuorinen.
4.88 perävälitys (ens vuodeks tarttis hommata 5.1 että jaksais mennä, ei tartte kahtasataa kulkee) ja tietysti lukko.
Edessä Sellholmin putkitukivarret ja 50mm upsidedown Bilsteinit.
Tehostettu nopea ZF:n hammastanko.
Takana Öhlinsin 2-säätöiset iskarit, vakiojousi (tukivartta vähän modattu jousen kohdalta).
Takana ylempi tukivarsi muutettu pidemmäksi ja kiinnityspaikkaa korissa muutettu.
Watt linkki.
Korissa putkee ristiin rastiin jne.