Kääntyykö ne pyörät vasemmalle, jos et laita autoa käyntiin? Jos ei käänny, niin silloinhan vika ei välttämäti ole tehostajassa, kun se ei sammutettuna mihinkään tehosta tahi öljyjä pumppaa. Tosin siellä kyllä lienee kuitenkin hydraulipaine koko ajan, joka hyvinkin voi vuotaa suuntaan tahi toiseen. Mut on se silti hämmällistä ja kummallista, että miten se venttiili - joka lämpösenä toimii ok ja palauttaa ohjauksen keskelle, pyöriä kääntelemättä painetta tyhjäkäynnillä nostamalla alkaa pelaamaan - tekee semmosen tempun menee yöllä jumiin. Ufo-juttu, Volvossasi on mörkö

Mulla toi ohjaus on ollu enimmäkseen (muutamaa kunnon kampeamista lukuunottamatta) tasasen jäykkä kumpaankin suuntaan. Voimalla on kääntyny kuitenkin. Tää kyllä kiinnostaa, kun mullakin on 740 vm 90 raktori ja tehostinhäiriöitä. Ens viikolle on luvattu kylmempää, joten silloin huomaa, onko tuosta öljynvaihdosta aamujäykkyyteen apua.
Mulla ei muuten ainakaan huomaa, että olis väljää. Tulppaanipuimurissa oli koko ajan ihan selkeesti välystä. Pitääkö toi tehostin muuten ihan selkeesti ääntä sulla? Mulla näes pitää ihan selkeesti kuultavan äänen, kun kääntää rattia paikallaan.