Raidetangon pään kun vaihat katsothan ne kierteet (itse lasken montako kierrosta irrotetaessa menee kun irtoaa)>tangon pään kiinnityksen samalle kohdalle kuin edellisessä jos täsmälleen samanlainen tuo uusi versio nivelestä>ettei auraus mene pieleen ja rupea rengasta syömään ja että ratti on suoralla suoraan ajettaessa samassa asennossa kuin ennenkin jos vinossa tuo mitta tod. näk heittää...
Nuo vetarin kumit jos aivan puhki voipi olla menossa nekin vetarin laakerit pikkuhiljaa/(naputtaa ympyrää ajaessa ratti ääriasennossa) hiekan kanssa pyöriessä>jos ei kumi puhki pelkkä kumin vaihto järkevämpää.>vaihtaa nivelenkin samalla vaivalla,kun kerran auki paikat>jos pyörineet rikkinäisellä kumilla ja ääntävätkin.
Nosta sitten molemmat puolet ilmaan ennen kuin alat hommiin>irtoo alapallot ym.helpommin....eikä kallistuksenvakaajakaan vastusta auton suorassa ollessa...
Ei nuo kumit mansikoita maksa Löbro jotain 13,50kpl motonetissa.
Siihen vetarien kumin klemmarien kiristykseen on hyvä olla työkalu tai tehdä vaikkapa hohtimista itse viilaamalla, jotta saa tiukalle.
>ja sitä rasvaakin löytyy motonetista vetonivelrasva jota kannattanee lisätä ,kun kuitenkin joutuu putsaamaan/poistamaan kumin vaihdossa useimmiten>hiekkaa tms voi mennä siinä tohinassa väärään paikkaan...siihen rasvaan meinaan..
Kaikessa rauhassa ajatuksen kanssa tutkiskellen, varaa päivä jokaista kohtaa varten ettet tartte kiireen takia montaa kertaa uusiksi laitella on minun vinkkini projekteihin.
Mieluummin lämpöä/irrotusöljyä/teräsharjaa kierteet jne.. puhtaaksi kuin lekaa.
Tsemppiä projektiin ja rohkeasti kysymyksiä ,niin yritämme auttaa sen minkä osaamme

.