Noniin, vihdoinkin aloin seiskaa elvyttämään (740 '87) ja heti kärkeen olisi pari kysymystä.
Ensimmäinen liittyy nopeusmittariin, nyt paikallaan olevassa perässä on 12-hampainen kehä ja tilalle menee muokatulla Opelin lukolla perä jossa on nyt 48-hampainen kehä ja uudemman mallin anturi. Jutteleeko tämä nyt 740:n nopeusmittarin kanssa yhteen jos napsin kehän 12-hampaiseksi ja käytän tuota uudemman mallin anturia?
Ruiskua/vakkaria ei tarvitse murehtia.
Toinen kysymys koskee bensamittaria.
B230K:n tankkilaitteessahan ei ymmärtääkseni siirtopumppua ole, mutta onko siihen mahdollista askarrella esim. joku Walbron tankin sisäinen pumppu ja näin säilyttää auton oma bensamittari orkkiksena vai onko toivoakaan saada tämän seiskan ja sitten purkuun menevän 92' vuotisen 940:n tankkilaitteita yhdistelemällä paketti jossa mulla olisi toimiva bensamittari ja tankin sisäinen pumppu käytössä? Vai onnistuuko 940:n bensamittarin asentaminen 740:n mittaristoon jolloinka käyttäisin vain 940:n osia?
Suureksi yllätykseksi tuon seiskan konehuoneesta lähtee tankkia kohti paluulinja, oletan että se myös tankkilaitteeseen asti päätyy.
Toivottavasti joku hoksasi mitä yritän kysyä
