Ajokaudella on pyritty vaan ajamaan ja kiillottamaan.
Jotain pientä kuitenkin pitää tehdä. Takavilkkuihin vaihdoin keltaiset lasit, tässä kun oli punaiseksi maalatut... ok mutta maali oli jo alkanut hieman haalistumaan eikä tämmöinen ameriikkaa ole niin mieleistä.

Grammariosastolla pyrin minimalismiin. Autossa ollut soitin ei ollut mieleinen eikä ensinkään tyyliin sopiva, katsellut niitä retrosoittimia jo pitkään mutta tuntuvat vähän kalliilta kuitenkin. Erityisesti kun ko. aihealue ei kiinnosta yhtään.
Bongasin sitten tommosen "kymppejä" maksavan soittimen joka näyttää riittävän retrolta tähänhätään. Ainut ISO miinus on sininen taustavalaistus. Bonuksena matalan asennussyvyyden kone, kolo kun on tosi ahdas.
Mitään säväreitä tämä kone ei anna, hoitaa hommansa eli soittaa BT:lla puhelimesta classic rockia ja heavya.


Loppuviimein sain yhden ärsyttävän asian kuntoon. Autossa on vakiona öljynpainemittari mutta se oli vääränlainen, nelosessa ja kasissa on eri mittarit.
Etsintä ei tuottanut edullista tulosta vaan lopulta oli ostettava USA:sta Ebaysta mittari jossa oikeat arvot. Myös paineanturi suodattimenjalkaan piti vaihtaa sellaiseksi joka puhuu mitskun kanssa samaa kieltä. Lopussa kiitos seisoo, näyttöä on. Halvaksi ei tullut mutta minkäs teet kun haluaa.

Huomatkaa yksityiskohta öljynpaineen mittayksikköissä... aistikkaasti merkitty

Kaikenlaista muutakin pientä tähän on ehditty värkkäämään, ihan kaikkea ei tarvinne esitellä. Ehkä ton kuvassa vilahtavan nopeusmittarin kanssa painiminen on mainitsemisenarvoinen. Vaijeri katkesi viime kesänä heti alkumetreillä ja sen vaihto ei tietenkään ollut simppeliä koska se väärä vaihdelaatikko. Ostin uuden vaijerin mutta se ei sopinut käyttimeen. Lopulta palapelin jälkeen autossa on toimiva mittari joka on otettu purkuautosta, jossa taas sellainen mittari jonka perässä kulmavaihde. Eli välitys on ihan väärä. Näyttö on varsin suurpiirteinen niin pakko ajella navi ikkunassa ettei vallesmanni pääse rahastamaan.
Toisaalta mittarin naama sattui paremmin yksiin auton muiden mittarien kanssa, komsii komsaa... (mittarien fontit)
Ehkä tähän tulee joku ratkaisu kun jaksaa taas perehtyä, se riivattu käytinkin on vaihdelaatikossa niin hankalassa paikassa ettei paljoa hotsita koskea siihen. Tässä kun on rakenneltu tuplaputkistot, ne menevät varsin pinkeästi sieltä lootan viereltä ja loota on muutenkin vähän pitkä tähän.