O-tehostimen säiliön siirto oikealle hyvällä mallilla, kamppeet jo kiinni sekä lyhyt käyttö tehty. En vaan veivannut rattia laidasta laitaan paljaaltaan tarpeeksi joten ilmaus oli huonosti tehty ja nyt vaahtoaa niin p*rusti, antaapa vaahdon laskeutua ja ilmataan sitten lisää.
Muuten meni aika kivuttomasti. Pumpun vanha imuletku riitti hienosti, ja uusi pidempi paluuletku simpukalta löysi sekin paikkansa. Letkut kiertävät koneen etu/alakautta ja ne seuraa kivasti koneen alla olevan palkin muotoa joka on sopivan kaareva, hiekkapelti tässä ylettyy niin alas että se suojaa letkut irtokiviltä yms liikenteessä lentävältä ja se palkki maakosketuksilta jos niin ikävästi sattuisi käymään. Ajattelin kiinnittää letkut siihen palkin etureunaan, pienen lipan päälle, auto vaan pitää saada pihalle niin saa keulan ylemmäs parin kiinnikkeen laittamista varten.
Säiliö löysi paikkansa oikeasta sisälokarista jossa sattui olemaan reikäkin sopivalla kohdalla, vanha jarrunestesäiliön peltikorvake pääsi nyt tähän asenteluun, säiliö on yksinkertaisella pannalla tuossa korvakkeessa. Pari holkkia piti väkästellä että panta puristaa säiliötä sopivasti mutta ei liikaa. Joku lämpösuoja pelti on tehtävä säiliön alle kun pakosarja on aika lähellä, pitää koittaa töissä leikellä joku nätti pelti siihen. Samoin toiselle puolelle jossa paine,- ja paluuletku menee runkopalkin päällä ja sielläkin pakosarja tosi lähellä. Toi kasi täyttää pienin/kapean konehuoneen aika topakasti ja kuumahan siellä on. Lämpöä tommoset suunnitellut pellit ei poista mutta säteilylämpö vähenee kyllä.
Kivati kävi noiden tehostinöljyjen kanssa. Otin hiljattain simpukan-säiliön välisen letkun pois uuden nipan hankkimiseksi, öljyä ei juuri tullut ulos enää ja touhusin siinä vielä tovin silloin. Ei valu mitään. No, kun palasin muutaman päivän jälkeen aikomuksena ruveta tussaroimaan niin eikös auton alla ollutkin aikamoinen lätäkkä. Ihanasti valunut simpukkaa pitkin runkopalkille, sieltä alas taaemman etutukivarren ja puslan päälle josta sitten tippunut pakoputken downpipen päälle ja valunut sitä pitkin pidemmälle auton alle.

Toi pakoputki käryää kyllä ihanasti, jonkinmoisessa pintarusteessa niin kyllä on öljy imeytynyt.