Eli auto on Akaassa jollain Volvo spesialistilla nyt.Kuulemma vastaavia vikoja on ollut paljon.Ottavat kannen pois ja tutkivat onko mennyt A)kansipahvi.
B)Kansi.
C)Sylinteri putkessa hiusmurtumia.
Ite toivon vaihtoehto aata.
Mutta jos viat eivät lähde niin siinä ihmetellään sitten maksumiestä. 
Auto siirry autoliikkeele,mutta korjauksen joudun itse maksaan.Onneksi sielä Volvon perässä on jo uusi venttiilikopan tiiviste. 
No niin, jännitys tiivistyy, odotamme tuloksia

Millainen saatavuus mahtaa olla vaihtomoottoreille? Ruotsin foorumilla muistelen jossain keskustelussa mainitun, että saatavuus on aika nihkeätä ja saattaa joutua kyttäämään romiksia pitkäänkin.. Osittain syynä tietysti moottorisukupolven suhteellinen "tuoreus", mutta toisaalta saattaa johtua myös vaihtomoottoreiden kysynnästä

Omasta tilanteesta sen verran, että edellisen episodin jälkeen (jolloin painetta alkoi puskea alle 10 kilsan matkojen jälkeen) on nyt tultu taas lähes 1000km ilman mitään ongelmia. Tilanteen ollessa päällä ohitin taas EGR:n vesikierron ja irrotin EGR:n virrat. En kuitenkaan usko että auto vielä tuolla korjaantui, koska viime kesäkin meni ilman ongelmia. Voihan se olla että siitä nyt sitten levisi myös se EGR-jäähdytin, tuo kun tapahtui aika pian takaisinkutsun jälkeen.