Kiitos vastauksistanne, raati oli oikeassa. Ei tuo ero laakerista tule tosiaan, niin se jäi suosiolla vaihtamatta. Säästyypähän ne rahat.

Tuo renkaiden välinen ero ei ole muuttunut miksikään alaslaskun jälkeen, vaikka kävin äsken 6 tunnin huviajelullakin.

Camberit ovat myös kunnossa, ne säädettiin vartavasten kuukausi pari sitten. Koko rengas tulee kaaresta ulos siis, eikä vain yläosa.
Kaveri alkoi sitten mittailemaan, että mistä se ero voisi tulla ja syyksi taisi paljastua vinksallaan oleva apurunko. Apurungon takaosa on ihan mallillaan, mutta etuosa ilmeisesti juuri sen 0,5cm-1cm vinossa.

Kai tuo on viimeksi tiputettu sillon reilu vuosi sitten vaihteistoremontissa, eli olisko sielä mennyt ketuiksi. En tosin tiedä, että kuinka herkästi apurungon edes saa vinoon? Vaatiiko se tarkkaavaisuutta, että sen saa suoraan? Tai kuka tietää, onko se ollut vinossa jo ennen sitäkin.
Anyways, mitä mieltä olette? Kannattaako tästä menettää yöuniaan, jos se apurunko on sen vajaan sentin vinossa? Mahtaakohan olla kuinka yleistä tällänen?

Olen kuitenkin auton nykyisiin ajo-ominaisuuksiin hyvin tyytyväinen, niin vähän mietin jos asian antaisi vain olla. Olettaen, että tästä ei aiheudu autolle
mitään haittaa/rasitusta. Toisaalta taas, tekisi mieli korjauttaa tuo. Tosin siinä tulee sitten ohjauskulmien säätöineen hintaa sille senttimetrille. Lähinnä mietin, että kuinka paljon tuo about sentin muita ulompana pyörivä rengas vaikuttaa auton ajo-ominaisuuksiin. No, vastailkaa ken osaa. Pähkäilen sitten lisää...
Huono kuva, kun ei näy vertailukohtaa toiselle puolelle, mutta aikas tyrkylle tuo rengas tuolta kaaresta tulee omaan silmään.
Jotta ei mene vain marisemiseksi, niin hehkutetaan sitä, että kyllä muuten näyttää auto nyt hyvältä talvirenkailla kun maavara nousi noilla renkailla sen 2,5cm.

