Tommottinen rakennelma on valmistumassa Kouvolan suunnalla.

Tuossa kuosissa vedettiin parivuotta Bmw:n omalla "legendaarisella" M10 moottorilla.. ihan ok pannu ja voimaa tuli kyllä kivasti.
Tuosta se ajatus sitten lähti:

Moottori vaihtui Volvon 16V pitkän harkinnan jälkeen..toinen (kallis) vaihtoehto oli M3 S14
Nyt on duunattu sen minkä lompakko antaa myöten.
Tavoite on saada ensi kesänä viivalle koklaa miten liikahtaa.
Tämmöstä:




Nytten on jo kopasta leikattu kaikki keulapellit hittoon ja sen myötä myös pakosarja menee uusiksi.
Kytkinkoppaan tuli osia JetSteel Oy Kouvola jotta saadaan Pg istutettua patin perään.
Ja tosiaan laipat tulee paksummasta materiaalista mitä kuvassa.


Eli koppana toimii Bmw E21
Moottori: B2xx
Kansi:16 naulaa jossa kyllä käytetty Bmw M3 osia
Turbo:Hx50 67/72 22# By: Turbotekniikka
Vaihteisto: Powerglide
Perä: Chevrolet 12-Bolt Strangen hiluilla (Joku sano että ei tule kestämään mutta kokeillaa)
Lähes kaikki teräsmateriaalit tulee duunista ja ite heppaillaan kasaan..muutenkin tämä auto kyllä tehdään niin pienellä rahalla kun mahdollista..eli käytännössä ite tehdään mitä pystytään.

Laitellaan lisää kuvia tarinaa kun projektissa jotain näkyvää tapahtuu.
Tuolla kaikki kuvatukset mitä olen laitellu jakoon laitteesta:
http://s64.photobucket.com/albums/h170/skaulaote/E21%20Rojekti/Kommentteja saa laittaa olkoon ne sitten +/-
-Saku-