0
0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.
nyt näyttää siltä et maski puuttuu
Jousetkin saapui tänään
tuli aika nopsaan.
En ole vielä edes katsonut millanen tässä on tuo etupään iskari/jousi suunnitelu eli onko jotai niksi kikkaa joka helpottaa vaihtoa tai jotai erikoisempaa työkalua mikä pitäs hommata ??
et tarvitse erikoistyökaluja,jousi on vaan tukivarsien välissä,jos pultit lähtee irti niin ei mitään hätää eli tukivarren pitkäpultti sekä iskarin pultit tukivarresta ja mahdollisesti alapallo.
Okei, pitää laittaa ruosteen irrotus spraytä et pultit saa likoomaan oikein ajan kanssa
B6 Bilstein pitäis olla varmasti pätevä iskari, harmi kun ehdin kauppaamaan ne säädettävät Avot, olisit saanut edullisesti pätevät myös taakse.
Takapään aloitin. Iskarit vääränlaiset, erilaiset alapäät. Ja toiselta puolelta joku joskus korkannu orkkis jousen alapään kinntyksen ni eihän se irronnut. Puukkosahal poikki ja uutta keksimään Rupesin sit kaverilt kyselee et mitäs myi niin rekkarin perusteel noi käy mut taitavat olla vanhemman mallin iskarit. Nyt sit meni kaikki iskarit viel vaihtoon ja eteen tulee nyt bilstein b6 kaasut ja taakse ihan normi öljyt. Bilsteiniä ei enää saa taakse. Kokeillaa miltä noilla öljy iskareil taka pää tuntuu, etsitään parempaa sit ajankanssa
Pitäs tosiaan olla iha hyvät noi bilsteinit. Vielä kun eteen tosiaan tulee -60mm jouset niin jos noilla b6 saisi vielä ihan ajettavan auton tällä kun ei yli 100km/h ajeta koskaan niin ei tarttis iha mitää "rallia osia" laittaa Taakse saa ehdottaa hyviä iskareita jos on tietoa. Noita b6 ei näytä maailmaltakaan saavan tähän taakse
eikö noissa vanhoissa iskareissa alapäässä oo mitään holkkia kumin sisällä? eli pulttikin on sitten paksumpi ja tukivarsi kapeempi?