onko poikkeuksia ? esim moottorin tilavuudesta riippuen ?
E36 ja E34 on kaikkien 24v bensakutosten perässä tämä laatikko, PAITSI 3,2L M3 jossa 6-vaihteinen ja 3,8L M5 en ole sit varma. Dieselin perästä saattaa löytyä myös harvakseltaan Getrag 240, muissa kutosissa ZF loota vaihtelevilla välityksillä, dieselissä oli hienoisia eroja vaihteiden välityksissä bensaan/3,0M3 verrattuna.
E46 pitäis kans olla 24v bensakutosen ja dieselin perässä tätä lootaa, tosin maksavat uudemman vuosimallin takia edellisiä enemmän. E39:stä en ole varma, mutta uskoisin sieltäkin ed.mainittujen moottorien perästä löytyvän.
Elikkä jos tommoisen laatikon hommaa ja adapterilaipan se on bolt on? yltääkö silmälaakeriin ja minkälainen se pitää olla ei varmaan käy enään volvon vakio?
Ei se ihan bolt on ole, en tiedä akselin riittävyydestä, mutta holkilla selviää ja kampuran silmälaakerin saa varmasti sovitettua kanssa tuon holkin kanssa sopimaan.
Vaihdevivuston joutuu varmaan kans sovittelemaan... ja kardaanin kiinnitysen.
Ihan turha kuvitellakkaan mitään bolt-on ratkaisuja kun istutetaan erimerkkisen auton osa volvoon.
