Osaako joku sanoa mistä mahtanee johtua, että "takana olevat vaihteet" 2 ja 4 tahtoo vähän pyrkiä poies päältä kiihdytettäessä kun ahdot pääsee huippuarvoonsa (1,5bar)..? etenki 2 vaihteella niin jos polkasee kaasua niin, että auto ottaa max ahdot niin tuntuu et keppi pyrkii vapaalle väännön vaikutuksesta, ja yhen kerran putoski vaihde ku oli autossa 5 henkee.. mietittiin yhen kaverin kans, et voisko olla mahollista vaan, ettei vaihteensiirtäjä vie vaihdetta riittävän perille vai onko kyseessä joku muu onkelma/ominaisuus?
Ei noilla tehoilla PITÄISI vielä M47 olla kipurajoilla..1,5barin ahdoilla tuskin 400Nm menee rikki vielä deekussa (12mm np:llä).
Tunnistaako kukaan tällasta kertomusta tutuksi omalla kohalla..?
