En oo pumppua vielä ostanu, mut entäs jos laittas ton 044:sen alustaan suodattimen paikalle suodattimen kanssa rinnan. Vetäis vaan tulevan linjan an8 letkulla vakio pumpulta tolle boschilaiselle. Eli vakio pumppu ruokkis tota 044:sta ulkosena pumppuna.
Äänekäshän se on, mut tuskin se mua haittaa.
Se toimii. (vakiopumppukehikon läpivienti on toki vain 5mm joten se "kuristaa" sitten vähän.
Suosittelen 740 turbon bensasuodatinta.
Siinä on ruuviliitäntä ja on saman kokoinen kun vakio.
Adatperin pitäisi myös löytyä niin että pumpun saa siihen ruuvattua suoraan kiinni.
Itellä on 740 suodatin jossa ruuvi -> an6 ruuviliitäntä adapteri.
Toinen on että vedät pieneen parin litran keräyssäiliöön vakiopumpulla ja siitä sitten 044 -> bensakiskolle.
Sekä Don ja fredde:llä oli
Vakio 5mm bensalinja ja sai sillä penkistä 400-500hv lukemia ennenkun meni laihalle.
Eli ite olen aina ajatellu että 100hv/1mm bensaletku bensalla
(vaikka se ei ihan todellisuudessa ole niin kun pintaala kasvaa nopeammin kun läpimitta)Tuo lukema E85:lle on varmaan jotain 60-70hv/mm
Eli tuo sun An8 joka on toi 12mm pitäisi riittää suht pitkälle

kunhan siinä löpö riittää eikä letku "kurista mistään liikaa "

tuossa muutama kuva mun 040 pumpusta ja vakiokehikosta.

donin: vanha orkkis kehikko + 040.

Teetätin uuden kehikon vain siitä syystä että saisi isomman läpiviennin. joten tuo patentti ei ole mulla käytössä.
tässä nykyinen.


Tilanpuutetta oli

noitten 90-kulma AN-liittimen kanssa

Helpoin ja halvin tapa saada vähän lisää bensaa on vetää uudet johdot bensapumpulle.
Alkuperäiset johdot on aika ohuita ja syövät vähän voltteja/virtaa.
Eli sekin on suositeltava toimenpide pumpunvaihdon yhteyydesä.
Pro ratkaisu on kytentäkaavion perusteella vetää sulakerasiasta asti.
helpompi on käyttää alkuperäiset ohjamaan paksumpaa kaapelia
