Noniin, ensikertaa tällä radalla.
Hyvin kulkee ja kulki kunnes.

Tekniikka toimii hienosti jaksaa vetää hyvin vaikka lämmöt nousee usemman kierroksen jälkeen +115°c asti. Rengaspaineiden kanssa pitää oppia pelaamaan, takapäähän helpotti kun otti pari naksua löysemmälle.
Alusta toimii myös hyvin, puhumattakaan jarruista. Jarrut on hyvät! Renkaat toimii myös kun sai lämpimäksi, vaatii kyllä tutustumista enemmän paineiden katsomiseen.
2.0bar lähdin ensin ja oli hetkessä 2.6bar, not good. Sitten kokeilin 1.7bar lähdöllä ja vetelin 7 kierrosta putkeen, tässä kohden innoistuin alusta alkaen ja spinnasin n. 140-150kmh nopeudesta. HAHA, yrittänyttä ei lasketa ja kokeilin vielä kaasulla oieta, spinnasin uudelleen

Sen jälkeen meni mukavasti kunnes autosta hajosi kytkin. Ei enää vaihteita tupaan ja rullaten pois radalta meni pääsuoralla. Kun pääsin kiihdytys suoran päähän sain vaihteen päälle, kytkinpoljin lerppu. Varikolle, kaikki muu kunnossa paitsi kytkin outo. Ohjaustehostimen säiliö ruikkinu korkin välistä, kuten tavallista.
Lähtiessä pois kytkin outo, toimi mutta ei ollut tuttu tuntuma. Pikku hiljaa ajellen pois päin ja 3km päästä taaskaan menny enää vaihteet päälle. Noo siitä pikku hiljaa kisuttamalla sai alkoi matka lähentyä Auran Shelliä, suunitelmissa juoda kupposet kahvia. Kahville päästiin mutta kytkin totaalisen paskana. Kitkutin auton Connyn tyköön ja pummisin kyydin.
Kaikenlaista pientä laittoa olisi edessä :
* Vielä järeämpi kytkin autoon.
* Uusi ilmansuodatin, repes vulkanoinnistaan
* Jarruille tehdä ne ilmakanavat
* Konehuoneesta tarvii saada lämpöä pois
* Vakio jäähdytin ei riitä, tarvitaan iso alumiininen.
* Flektille pakkosyöttö ACn puolelle että saa molemmat flektit pyörimään
* Huohotus säiliö ja ohjaustehostimelle alu säiliö
Noilla nyt alkuun, katsotaan miten lompakko sallii, tarvii kytkin laittaa kuntoon. Todennäköisesti SRE707 ton tilalle.

Hauskaa oli, pari kuvaa saan myöhemmin.