0
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Joo mieyitty on eytä sammutus solenoidi jää jumii jos ei jaksa vetää sitä auki. Täytyy kokeilla apuvirralla?
Vikakoodeja ei ole ja hehkut oli tarkastettu? Jos on testerimahdollisuus niin seuraamaan livedataa, että nouseeko railpaine n.350bar mikä on edellytys käynnistymiselle.
Ookkei. Ja hehkut on kans vaihdettu vuosi sitten. Ja vikakoodit täytyy nyt nun saa sen auton taas nii lukea ne. Mikähän ois "oikee" momentti suuttimille? Et mitä jos ne kiristää liikaa?
En oo vielä kerinny tutkiin. Niin ostin käytetyt suuttimet testiin niin ne tarviis asentaa. Voiko nuo suuttimet vaikuttaa tuohon? Ja mietin kans että voiko akku taikka virtalukon pohja vaikuttaa jos vaikka sulkee sammutussolenoidin?Mistä lähtis liikkeelle. Sen verran jo rahaa menny ettei viitti lähtee arpoo. Nuo suuttimet epäilyttää sen verran ku on havaittavissa ohivuotoa, ja ne vuotaa myös ulos päi...
Kolme suutinta jos on nyt korjattu, niin keskittyisin niihin kahteen jäljellä olevaan + sen yhden juuritiivisteen vuotoon.